Lite fakta

Alla dikter här under är dikter som varit publicerade på sockerdricka.nu under mitt alias Kim Citron, Frysta_Tårar och Envis dessa texter är mina och alla nya texter som kommer upp nu är pubbad efter min tid på sockerdricka.

I årskurs tre på gymnasiet gör man även ett projektarbete och mitt är att skriva och göra en Poesibok som jag håller på med, ett urval av de diktera dyker upp senare.

Jag har inga datum för när dikterna är skrivna men den första dikten Livet är det första jag publicerade i 7:an vilket var cirka 2001 och den sista dikten Hjärteplåster var det sista jag publicerade i år 2006.

Vill du låna så skriv det i en kommentar så får vi se vad som händer.


Idén med en blogg för all poesi kommer från underbara Lea vars dikter du hittar här.
Alla dikter från "Sockertiden" är självklart inte upplagda eftersom jag knåpoade ihop ungefär 300 styckna under mina år där.

Mycket av det jag skriver handlar om tragiska och jobbiga saker, allt handlar inte om mig, men mycket gör MEN och det är ett stort MEN är att det här är saker som varit eller saker som jag är på väg ur, så ni behöver inte oroa er.

Kom gärna med lite ord och funderingar antingen här eller i min Blogg undet dikterna eller till min mail kimm0@hotmail.com






No comments: