Barbie 1 & Barbie 2

Barbie var min favorit när jag var liten
Hon var min favorit, hon var eliten
Vi lekte med Barbie dagar så långa
Våra minnen med henne är så många

II
Barbie blev ett objekt att avsky
Hon fick mig att vilja spy
Midjan är för smal, brösten är för stora
Så plastig, ja så lik en hora

III
Barbie är mitt i ideal
Så vacker, så smal
Jag vill bli som hon ett objekt
Barbie är mitt ideal så perfekt


_________________________________

Barbie var bästa klappen till jul
Vi lekte så mycket vi hade så kul
Vi klädde henne i klänning för bal
Hon var vårt favorit val

II
Barbie var sämre än sämst
Hon var den jag hatade främst
Jag drog av henne benen, slog henne hårt
Jag hatade henne och det var inte så svårt


III
Barbie har blivit en idol
Hon är mitt nya drömmål
Jag vill bli som hon lika attraktiv
Hon är biljetten till mitt nya liv

No comments: