Du frågade efter mitt numer

Du frågad efter mitt numer och du fick hela mig
Du skickade sms och önskade mig godnatt kommer du ihåg det?

Du frågade vem jag var och du fick veta allt
Du frågade varför jag inte åt era hamburgare kommer du ihåg det?

Du skickade sms efter sms och vi pratade i timmar
Du frågade mig frågor och jag viskade i luren kommer du ihåg det?

Du undrade om vi skulle träffas och jag sa ja
Du nuddade med dina läppar mot min kind kommer du ihåg det?

Du kom hit en kväll och vi pratade om allt
Du frågade om jag kände samma som du kommer du ihåg det?

Du sa att du vill visa mig ditt liv
Du frågade om jag ville sova hos dig kommer du i håg det?

Du och jag sov tillsammans i din säng och jag var kär
Du undrade om jag ångrade någonting kommer du ihåg det?

Du och jag blev ett par och jag älskar dig så
Du frågade om jag ville vara din kommer du ihåg det?

Du älskling, jag saknar dig
och jag undrar om jag får komma
och sova i in säng

No comments: