En Våldtäkt i mängden

Kort kjol och tajt topp
vilket reser killens stora snopp
Han bjuder flickan på en glas
hon tackar och dricker och allt bli knas
Han tafsar lite lätt både här och där
Säger "Åhh Baby jag tror att jag är kär"

Tjejen vickar till är rund om foten
men är genast med på noten
Fast drinken är spetsad av kokain
där står han med sitt stora flin
Tänker "Åhh Baby du gör mig kåt"
han känner efter, nej hon är inte våt

Hon skriker "Vad tar du dig till?"
han svarar " Åhh baby det är ju det här du vill"
Sliter av henne kort kjol och tajt topp
gör det förbjudna med sin snopp
Hon skriker, slår och gråter blod
han kommer snabbt som en riktig flod

Säger " Åhh baby, du är så het"
han fortsätter tills allt är klet
Han lämnar henne sedan i sin säng
tänker " Äh Horan är ju Bäng"
Spottar på henne och säger rått:
du är en Hora var glad du mig fått

Hon springer lämnar allt
lämnar lägenheten det blir kallt
Springer tills benen inte längre orkar
då känner hon att blodet på låren torkat
Hon tänker " Jag är en smutsig sak
jag kan lika gärna hoppa från en tak"

Våldtäkts offer 2 565
en i mängden

1 comment:

Anonymous said...

varfor inte:)